Thursday, March 18, 2010

you make me smile (Versi Terkini dan sehingga 2 minggu seterusnya )




Ahad lepas - konvo dekat kolej aku , jadi 2 - 3 hari sebelum itu , aku memang sibuk tahap gaban sehingga tergendala aktiviti aerobik aku .... bulan Mac hampir berakhir , bulan 4 ada semakan dokumen pengajaran dan pembelajaran....
aku hanya ada minggu depan sahaja untuk menyiapkan fail tersebut dan menggantikan kelas untuk bercuti pada 26 Mac sehingga 2 April , peh lama tu...
ala saja nak re-program balik otak dan pemikiran aku yang sejak masuk tahun 2010 agak sedikit kucar kacir.....
Aku akan ke Pesta Buku pada 26 Mac pagi , peh ada pembekal buku sponsor tiket flight , penginapan dan makan minum sepanjang 2 hari....
kikikikikkk best - best...
and then ingat nak tengok wayang , apa - apa citer best minggu tu...
and then ke Lipis sekejap ,
harap PakNgah buat persiapan yang patut
hahahahahaaaa..... direct sound dekat blog ni
and then lepak Lipis lama sket ......
nak di jadikan cerita 30 dan 31 Mac tu Sambutan Harijadi Sultan Kelantan.... jadi cuti aku menjadi - jadi ler , 1 April kami dah siap ganti kelas pada Hari Sabtu dulu - dulu ....
tapi cuti lama - lama ni,
bosan juga kalu tak buleh berada dekat dengan sesuatu yang membuatkan aku
DANCE LIKE A FOOL kikikikikiii....
apapun....
kalau kita tak merancang hidup kita, nanti orang lain pula akan menentukannya....


UP DATE !


HARI NI KHAMIS 18 MAC 2010 ,
HQ CALL TANYA ADA TAK AKU DAPAT SURAT TAWARAN UNTUK KURSUS FERTIGASI DI MELAKA PADA 21 MAC 2010 (AHAD) SEHINGGA 24 MAC 2010 (RABU)
AKU KATA TAK ADA , KURANG 2 JAM KEMUDIAN AKU DAPAT FAX YANG MENGATAKAN AKU KENA MENGIKUTI KURSUS TERSEBUT.....
KIKIKIIIII... WALAUPUN DAPAT LAST MINUTE , TAPI MEMANG AKU SUKA HATI DENGAN KEHADIRAN KURSUS INI....
DALAM MASA AKU PERLUKAN SESUATU YANG BARU DAN SEGAR DALAM HIDUP KU , TIBA - TIBA DAPAT KURSUS NI...
SUKA - SUKA - SUKA

WALAUPUN AKU PERLU MELAKUKAN SEJUTA ENAM PERKARA LAGI...

WALAUPUN AKU KENA MEMIKIRKAN STRATEGI UNTUK HADIRKAN DIRI SEPERTI PERANCANGAN DI ATAS (KE PESTA BUKU - TENGOK WAYANG - KE LIPIS )

WALAUPUN AKU KENA SIAPKAN KERTAS KERJA UNTUK ROMBONGAN CIK KIAH KE PESTA BUKU PADA 25 MAC 2010 (KHAMIS) PASTU KALU JADI NAK KENA SEDIAKAN PENGANGKUTAN DAN PENGINAPAN ....

WALAUPUN NANTI AKU KENA TINGGALKAN KELAS DAN PELAJAR SELAMA 2 MINGGU...

WALAUPUN AKU MULA RINDUKAN KESEKSIAN BAJU AEROBIK....

WALAUPUN AKU TERPAKSA TINGGALKAN PEMANGKIN DITEMPAT KERJA...

NAMUN ,
AKU MASIH MAMPU TERSENYUM UNTUK TUGASAN INI
YA ALLAH
TERIMA KASIH....
AKU HANYA PERLUKAN SEDIKIT RUANG UNTUK DIRI SENDIRI...
DAN ENGKAU TELAH BERIKANNYA DENGAN BANYAK....
TERIMA KASIH :)


SMS : tiba - tiba macam nak cari dan tengok DVD DIE HARD 4.0 ...... baru kena dengan situasi aku sekarang ni :P

4 comments:

  1. fuh, terancang betul perancangan perancang ini

    ReplyDelete
  2. Ke Lipis? Hujung bulan ini?
    Ok ok boleh saja. Pakngah tak kemana pada waktu itu.

    Hujung minggu ini ada perayaan di Lipis. PM datang. Pakngah tak rasa seronok sebab jalan tentu jem. Kereta persendirian susah nak sampai ke bandar. Pakngah tak larat berjalan kaki.

    Mungkin hujan ribut turut menyambut ketibaan PM. Wau basah kuyup semua orang yg datang se Malaysia.

    ReplyDelete
  3. sama lah miggu2 ni & miggu lepas sibuk JEPUNG dtg dr JEPUN org JEPUNG ni bila time dah nak dekat audit ada aje lah.. jd dah pelbagai OMIYAGE yg kf dpt ni ..dr yg bentuk ayam kck siap ada mata, yg saputangan mata keror pun ada.. dah bolh buat jualan barang2 JEPUN dah ni

    ReplyDelete
  4. Asu,
    perancangan ketinggalan 2 agenda utama,
    nak kena cover dalam plan C
    keh keh keh....

    Pakngah,
    kalu sampai Lipis ,saya call Pakngah... harap stok sambal hitam selalu ada... heheheheee....

    kf,
    jangan tak tahu , hati saya tengah skodeng kain Jepun 4m ni...
    kalu tak tahan harus terus beli :P

    ReplyDelete

Berlari berkejaran Lupakan segala duka
Di kota di desa ,Di gunung dan laut
Berlagu kita berdua (hahahaaa... penat ke kena nyanyi selalu ?)