Friday, February 12, 2010

penipu !

Semalam kat RTM2 kot ada citer korea ke Jepun ?
ah nak mudah - citer cina jer...tajuk turn left, turn right.......
Hero buleh tahan dia punya hencem... aku layan kejap ....
tapi hakkkk tuihhhh !
lepas aku dengar jer pepatah yang di baca oleh tukang cerita tu

"Even two parallel lines might some day meet"

kepala aku dah mula pening , otak Matematik aku dah mula berperang dengan hati dan perasaan, semua tu mana mungkin bleh terjadi,
kalau 2 garisan itu buleh bertemu,
kita tak panggil dia SELARI la ngokkkkkkkkkkkkkkkkkk....
penipu !
tap !
aku tutup TV,
tangkap kucing ,
masuk tidur !

SMS : sebenarnya aku tengah banyak kerja dan aku tak dapat nak join rombongan mak , kakak dan anak sedara aku ke Lipis...... uuuuwwaaaaaaaaaaaaa........ sedihnyerrrrrr
dan aku masih berharap pengorbanan aku akan berbaloi .

7 comments:

  1. Salam Terrarosa...betul tu, fact is fact,parallel line mana boleh berjumpa didalam satu titik kan. Cuma ada proverb kata, when two different people with a totally different personality fall in love, its like two parellel line that can grow together side by side, without growing apart...betul ker tu?

    ReplyDelete
  2. mungkin garisan tu menggunakan benang.....haaa mengarut sungguh ayat tu

    ReplyDelete
  3. entah-entah gagal matematik tak tukang buat skrip tu?

    ReplyDelete
  4. ha3.. ada lah line parallel lines yg bolh bertembung.. kat jln raya bila org yg lukis nya minum todi byk sgt jd mcm nak gila lah driver.. nk bukti kat JB depan rumah kf ada

    ReplyDelete
  5. h tak silap ni cerita cina... tp pelakon nya jepun takeshi kenishiro

    ReplyDelete
  6. ida salam...

    kamu pun tipu juga. kata nak datang. Cuti raya cina penuh rumah. 6 dpd 10 anak serta cucu ada balik. Kalau kamu datang lagi bagus. The more the merrier.

    for certain - they might sometimes meet.

    ReplyDelete
  7. kak mawar,
    hah teori kak mawar tu , saya buleh terima ,
    I LIKEEEEEEE.............

    firol,
    kalu kesimpulan itu disandarkan pada bahan untuk buat garisan tersebut, maka macam - macam cerita pula yg buleh kita buat...
    kalah Steven Spielberg nanti :P

    Jo,
    mungkin juga la JO, tapi bagi aku fakta tak buleh di main - mainkan.... pening otak math aku ni kikikikik....

    Kf,
    hahahahaa kalu bab Hero Jepun , memang Number One lar hik3

    PakNgah,
    saya ni kalu bab cuti , malas nak berebut, sebab cuti buleh di ambil sepanjang tahun...
    jadi dun worry Pak Ngah
    bila lain clear , saya hello jer dekat Pak Ngah sila siapkan "sambal hitam" dgn nasi panas , ada oram kelate nak makan tengahari di Lipis ... amacam ? buleh ?

    ReplyDelete

Berlari berkejaran Lupakan segala duka
Di kota di desa ,Di gunung dan laut
Berlagu kita berdua (hahahaaa... penat ke kena nyanyi selalu ?)