Thursday, January 14, 2010

Email dari www.tut.com


aku punya blog....
jadi aku punya pasallah nak letak apapun kan ? dalam entri sebelum ini aku kata nak rehat dari dunia blog... tapi disebabkan aku sayangkan kata - kata best untuk diri sendiri ni,
jadi aku letak ler.... kat blog aku, semua bantahan atau kutukan tidak akan diterima :P

aku pernah cerita aku ada langgan kata - kata best dari www.tut.com dalam entri ini , dimana aku dapat pesanan dan nasihat setiap hari dari website itu....
selagi ianya tak bertentangan dengan agama kita , secara peribadi aku terima pakai jer kata - kata best itu....
ini kata - kata best pada hari Isnin, hari ini baru aku rajin nak baca....

Thanks, N.A , for every single time you ever fell in love.
Whether or not it was obvious. Whether or not it lasted.
And whether or not you were loved back.

It changed everything. You changer,

p.s Actually, N.A , you're always loved back....


ini pula email hari Selasa , terkena pula dengan apa yang berlaku pada aku Jumaat lepas....
kebetulan sahaja ni.... jadi ianya sungguh menarik untuk diri aku sendiri... tiada kena mengena dengan kamu dan kamu dan kamu ...

The BIG THING, N.A , rarely happens when you ask for it, nor does it typically come from who or where you expect. It usually comes a bit later, from someone you didn't even know when you first asked, as a result of some weird turn of events that were impossible to foresee.

So, chill. Be patient. Enjoy the moment. And let your friends, employers, and partners off the hook. Besides, they're going to have enough to deal with when the BIG THING does arrive, if you know what I mean.

Won't be long,

p.s Patience is cool, N.A..... Really cool.

SMS 1 : N.A tu singkatan nama sebenar aku

SMS 2 : Mengapa lagu Aizat - Mengejar mimpi asyik duk berlegar dalam fikiran haku ? ok lagu Aizat tu sebenarnya bukan Mengejar mimpi tapi Kau Aku rupanya kah kah kah... sila ambil perhatian wahai generasi yang lahir dalam tahun 70-an kah kah kah.....

SMS 3 : aku rasa AJL 24 itu adalah AJL permulaan terbaik untuk dekad ini (peh dekad lama tak guna perkataan ini ) walaupun aku hanya sempat tengok Faizal Tahir jer yang nyanyi keh keh keh.... yang lain? entah lar aku hilang ingatan atau aku tertidur ? keh keh keh...
tapi aku sempat tengok lar pemenang ambil piala masing - masing.

SMS 4 : walaupun tak sama langsung dengan cerita kartun feberet aku Avatar : The Last Airbender walaupun aku tak sempat tengok habis DVD semalam... (sebab tertidur keletihan akibat melayan kotak pemikiran untuk 'benda' hari Jumaat lepas dan kotak pemikiran untuk Jawatankuasa yang aku pegang pada tahun ini) aku pun rasa cerita Avatar tu best !!
(aku cuba sambung tengok cerita tu pagi esok........ )

SMS 5 : mengapa aku rajin tulis blog hari ini ? sebab aku baru jer bentang idea aku dalam mesyuarat Jawatankuasa peringkat induk... cukup puashati .... lebih dari ituuuuuuu....
Alhamdulillah.

SMS 6 : kalau aku masih hidup dan tak up date blog... sila rujuk entri sebelum ini. Terima kasih.

3 comments:

  1. hehe.. lagu mengejar mimpi tu buat wa tergelak. apalaa..

    weh, AVATAR MEMANG BEST PAGI TADI!!! STYLE DIE KALAHKAN OZAI MEMANG MACHO!!

    ReplyDelete
  2. Hai OL,
    wa dah lama tak tengok TV, ada lagi ke kartun Avatar tu ?
    rindulah pula nak dengar lagu into Avatar :P

    ReplyDelete
  3. kalau x silap episod jumaat aritu dah episod last. sebab dia dah kalahkan yang jahat skali tu.. 'lordfire'..

    lagu intro mmg mengancam. lu x rindukan Appa? hehe

    ReplyDelete

Berlari berkejaran Lupakan segala duka
Di kota di desa ,Di gunung dan laut
Berlagu kita berdua (hahahaaa... penat ke kena nyanyi selalu ?)