Tuesday, January 12, 2010

tiba - tiba menjelma cahaya.....

nak tak nak, aku kena taip entri ini....
sejak Jumaat lepas aku agak sibuk mengejar satu cahaya...
Ya Cahaya yang tiba - tiba menjelma entah dari mana ........
cahaya yang aku tak pernah ambil peduli atau buat - buat tak nampak sebelum ini,
setelah sekian lama..... setelah 10 tahun berlalu !
Alhamdulillah , aku diberi petunjuk oleh Yang Maha Esa di awal 2010....
walaupun aku sedar pada masa yang sama , ianya juga merupakan satu dugaan .
semoga ianya tidak menghayutkan aku ke suatu destinasi yang tidak wujud dalam Syurga.
Aku tak pandai bermadah,
ini entri untuk aku rehat seketika dari alam blog
sebab aku sibuk mengejar cahaya itu.....

*************************************************

kikikiiiiiii aku hampir - hampir nak beli kaset di bawah suatu ketika dulu , tapi cepat - cepat aku bertaubat , sebab biasanya kaset artis pompuan aku dengar kejap jer... lepas tu mudah bosan !
tapi aku suka semua lagu yang ada didalamnya...
dan... kikkikiii...
fesyen rambut pendek ala feminin adalah fesyen kegemaran aku ketika tinggal kat asrama !






SMS 1 : untuk berteromber , Apex dan oranglidi semua komen korang tak dapat disiarkan sebab ada unsur notty , ganas dan tahyul waaahaaahaaaaa....... tapi oklah...... terima kasih.... sebab sudi baca blog aku ! kikkikiiiiii....

SMS 2 : dun wurri , aku akan sentiasa berlegar dalam kotak komen korang... aku masih lagi aktif membaca blog dan hal - hal sewaktu dengannya. Cuma kemahiran menaip dan mengarang lebih banyak digunakan untuk kerja - kerja pejabat , diawal tahun ni... macam - macam idea datang untuk meningkatkan lagi kualiti dan prestasi kerja aku . Ceywah !!! untuk diri sendiri.
Jumpa lagi !

2 comments:

  1. wah...ada komen2 lucah ke dari mereka? hahahaha....

    kenapa nak dikejar cahaya tu..bukan boleh dapat tangkap pun..kan?kan?

    ReplyDelete
  2. jo,
    ah pandai la ngko buat spekulasi... aku kata komen dorang tu notti , ganas dan tahyul jer tau , mana ada lucah ? keh keh keh...

    cahaya tu memang tak bleh tangkap, tapi kalau dapat pegang sumbernya... peh... akan jadilah syurga dunia . Amacam ?

    ReplyDelete

Berlari berkejaran Lupakan segala duka
Di kota di desa ,Di gunung dan laut
Berlagu kita berdua (hahahaaa... penat ke kena nyanyi selalu ?)