Wednesday, September 23, 2009

menyampah tapi sayang.......

Well, wild wild west....
sementara aku comelkan blog aku ni.... mari kita sama - sama layan lagu - lagu
menyampah tapi sayang...

Lagu pertama : Celine Dion & Pavarotti - i hate you then i love you
Aku dgn Celine Dion memang kacip sejak lagu Beauty And The Beast lagi.... jadi dalam tahun ni juga aku ada beli pakej CD Celine dion yang ada 3 CD sekali gus... dan hahaahaaaa... CD yang ada lagu I must be crazy now Maybe I dream too much dah rosak dikerjakan aku...
nak buat macamana itu lagu - lagu zaman aku 1st year di USM dulu... zaman itulah juga keluar lagu Dato' Siti Nur - Aku Cinta Pada Mu :P


Lagu Kedua : Def Leppard - When Love And Hate Collide....
aku kenal Def Leppard melalui kawan aku , masa matrikulasi 2 dulu - dulu.... satu album yang ada lagu ni , aku layan... tapi lagu When Love And Hatte Collide ni kira berhantu juga dalam hidup aku :P


Lagu Ketiga : Faizal Tahir - Bencinta
okay..okay.. relak...relak aku sebenarnya tak hayati pun lirik lagu ni ,
tapi pada suatu pagi, aku terdengar jer lagu ni... bunyi drum dan gitar dia macam... macam
lagu Aerosmith Livin' On the Edge , aku tak kata pengubah lagu ni tiru lagu Aerosmith...dan mungkin telinga dan perasaan aku sahaja yg ada rasa sebegini ...tapi nasib dia lar buat lagu ikut citarasa telinga aku kikikiiiii... tahniah ! lain dari yang lain........
hah siapa nak tengok muka si Faizal tu , cari sendiri ler kat youtube tu , aku nak dengar bunyi drum dan gitar jer ni kikikiiiiii.....



Lagu Keempat : KRU (kikikiiiii) - Di Dalam Dilema :P
aku dengan adik - beradik KRU , tak yah cerita lar... memang dah macam adik beradik,
hampir semua album mereka aku beli.
si Edry tu sama umur dengan aku, jadi dulu - dulu aku mestilah minat Yusri kikikiiii
aku pernah tengok dorang secara 'live' kat Alor Star dulu.... tapi masa tu aku dah kerja , matang lah sket... tapi tetap teruja dalam hati :P
hampir setiap album mereka memberikan kenangan terindah dalam hidup aku,
malah aku pernah berduet dengan arwah adik aku menyanyikan lagu
Dipintu Syurga....





SMS : Aerosmith ni alahai semua video klip tak buleh nak dibuat tatapan umum , walaupun lirik dan melodinya pernah jadi soundtrack hidup :P
.
.
.

No comments:

Post a Comment

Berlari berkejaran Lupakan segala duka
Di kota di desa ,Di gunung dan laut
Berlagu kita berdua (hahahaaa... penat ke kena nyanyi selalu ?)