Wednesday, November 4, 2009

gomo kelate gomo

dengar cerita Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan ( SUK) dah keluarkan surat pemberitahuan Hari Cuti Yak Yak Yeaayyyy untuk sekolah - sekolah negeri Kelantan sempena perlawanan akhir bolasepak antara pasukan Kelantan dengan Pahang... eh nanti dulu... macam ada yang tak kena disini.... errrr oh ya perlawanan Kelantan dengan Negeri Sembilan ngehngehngeh...

ah tak kisah lah Kelantan nak lawan siapa.... janji Hari Ahad aku juga turut bercuti...
walaupun aku tak minat langsung bolasepak kecuali France 98
( tengok worldcup sebab terpengaruh dengan kawan aku untuk melihat aksi michael owen dan Batigol)
dan walaupun nombor selepas tarikh hari lahir aku dalam I.C adalah 06
aku ada juga mengharapkan Kelantan menang....
atas sebab...
errr...errr sebab apa ya ?
sebab....
  • pasukan Kelantan dah masuk final... jadi ada lah peluang untuk mereka jadi Juara....
  • plat kereta aku adalah DAY dan
  • ramai juga anak - anak Kelantan yang dah mula ambil cuti sendiri.... malah mungkin juga ada yang tercuri cuti Hari Raya Haji untuk menjadi sebahagian dari fenomena yang 'rare' itu.
ok itu sahaja perutusan aku untuk perlawanan bola sepak antara Kelantan dengan Selangor ...
eh bukan ... kelantan dengan Johor... ke dengan Terengganu ?
ah tak kisahlah dengan sesiapa pun... janji kelantan menang (baca aku buleh cuti)
akhir kata :

....................Gomo Kelate Gomo ......................


SMS 1 :
selepas aku google... peh ada juga yang tak puas hati bila rakyat Kelantan dapat cuti hari Ahad... ermmmmm... jadi..... nak salahkan siapa ni ?

SMS 2 :
selagi masih ada.... sinaran mentari... selagi ada.... getar di jiwaku....
sudi - sudikanlah jadikan impian gadis yang bernama Jard ini satu kenyataan .
You Jump ... i Jump... remember ?
.
.
.
.
.

4 comments:

  1. Aihhh.. Tak puas hati.. tengganu kalah dgn negri 9. jadi kelantan mesti menang!!!!

    ReplyDelete
  2. bila la budak-budak ni nak cuti sekola....semak je aku tengok...


    hehe...

    ReplyDelete
  3. Kelantan vs N9???...err.. bukan minggu ni Chelsea vs Manchester United ker?

    haha..

    ReplyDelete
  4. Orang Lidi,
    hahahaaa sokong yang mana patut menang hahahahaaa

    Jo,
    hah aku pom tunggu dorang cuti, buleh aku gi kerja lewat sket sambil jadi model video klip 'Bunga Angkasa' ...Indah sinar sang suria...

    berteromber,
    kalau MU main... Johor cuti kerrrrrrr ?
    ngehngehngehngeh...

    ReplyDelete

Berlari berkejaran Lupakan segala duka
Di kota di desa ,Di gunung dan laut
Berlagu kita berdua (hahahaaa... penat ke kena nyanyi selalu ?)