Tuesday, October 13, 2009

barang baik :P

Untuk bacaan pekerja cemerlang sahaja.... kikikiiii.....
aku cadangkan buku ini untuk di baca
banyak juga mukasurat yang aku tanda,
dalam satu muka surat pula , banyak juga ayat - ayat BEST yang tergaris...
aku kasi 2 mukasurat dulu....
sila klik kasi besar untuk dibaca...
untuk bacaan yang seterusnya.... tengoklah bila aku rajin kikikiiiiii....
aku sekadar nak kasi peringatan untuk diri sendiri jer dengan letak buku tu sebagai motivasi
maklumlah inikan blog haku , ada siapa berani membantah , sila buat macam ni -> :P

2 comments:

  1. hahahah.. penat wa menyanyi lagu. haha.

    weh, hebat lu ni.. wa x reti lgsung baca buku2 mcm ni. baca skali, tension. baca skali, tension.. baca dua kali, lagi tension. huh..

    memang bakal pkerja cmerlang.

    ReplyDelete
  2. wa mula beli buku motivasi sejak 2003, beli bila wa ada duit lebih,
    wa mula beli buku pasal kerja pula selepas 5 tahun kerja... semua datang berperingkat - peringkat dan juga bersebab !
    masa belajar ? errmmm... harapkan kertas dalam subjek pengurusan jer yang ada motivasi sket2 :P

    ReplyDelete

Berlari berkejaran Lupakan segala duka
Di kota di desa ,Di gunung dan laut
Berlagu kita berdua (hahahaaa... penat ke kena nyanyi selalu ?)